War Thunder “Winged Lions” Güncelleme Notları

War Thunder “Winged Lions” Güncelleme Notları

    “Winged Lions” Büyük Güncellemesinde yeni bir oyun ülkesi ve İsrail ile Hava Kuvvetleri ağacı, deniz savaşları için keşif uçağı, oyun ortamında esinti etkisi, yeni yerler, birçok yeni araç ve uzun bir hata düzeltme listesi sizi bekliyor !

      Uçaklar

     İsrail Hava Kuvvetleri’nin yeni hattı

Kfir C.7

İsrail (Kapalı Beta Testleri)

  • Spitfire Mk IXc
  • S-199
  • B-17G
  • Spitfire Mk IX (CW)
  • P-51D-20-NA
  • M.D. 454 Mystere IVA
  • A-4E Early (M)
  • A-4H
  • A-4N
  • Super Mystere B2 Sambad
  • Super Mystere B2 Sa`ar
  • F-4E Phantom II
  • Nesher
  • Mirage IIICJ
  • Kfir C.7

Amerika

  • F-105 Thunderchief
  • OS2U-1 (updated model)
  • OS2U-3 (updated model)
  • F-4J

Sovyetler Birliği

  • MiG-27K
  • Su-22M3 (Squadron Vehicle)
  • MiG-21S (premium)

Britanya

  • Seafire LF Mk.III

Çin

  • La-11

Fransa

  • Seafire LF Mk III
  • Vautour IIN (premium)
  • Mirage 5F

Kara Araçları

14 yeni ve güncellenmiş araçlar.

Type 10

Amerika

  • XM975

Almanya

  • DF105
  • Pz.II C, Pz.II C (DAK) — (Güncellenmiş Model)
  • Pz.III B — (Güncellenmiş Model)

Sovyetler Birliği

  • 2S3M

Britanya

  • Challenger 2 TES (2008)

Japonya

  • Type 10

Çin

  • M41D

İtalya

  • VCC-80/60

Fransa

  • Leclerc SXXI

İsveç

  • Bkan 1C

İsrail

  • M-51
  • Merkava Mk.2D

Deniz Kuvvetleri

6 adet yeni gemi.

Scharnhorst

Amerika

  • USS Wilkinson

Almanya

Sovyetler Birliği

  • Kerch (kruvazör )

Japonya

  • JDS Harukaze

İtalya

  • RN Eugenio di Savoia

Grafikler

  • Ateş ve duman, araç hareketlerinden ve uçak motorlarından kaynaklanan toz, silah sesleri, patlamalar ve kıvılcımlar gibi parçacık etkilerine esinti veya rüzgarın etkisi eklendi.
  • Tüm çevre etkileri, rüzgar etkileriyle etkileşime girebilmek için yeni teknolojiye dönüştürülmüştür. Çoğunun görünümünde değişiklikler var. Tüm yeni efektler, “çerçeveleri” kaldıran ve daha yumuşak bir harmanlama sağlayan yeni bir harmanlama türüne geçildi. Çerçevede birçok efekt bulunan durumlarda performans için optimizasyonlar yapıldı.
  • Farklı yüzey türleri için yeni kendi kendine kazma efektleri eklendi: kar, kum, toprak.
  • Paletlerin altındaki kir, parçalanan ve tanklar için kalan tozun yeni etkileri. Kara araçları ve deniz araçları için yeni egzoz efektleri eklendi.
  • Binalardan çalılara kadar oyundaki her türlü yıkım için efektleri değiştirildi.
  • Yeni torpido atış efekti.
  • Kendinden aydınlatma efektleriyle ilgili “pikselleşme” sorunu düzeltildi.
  • Kara aracı zırhına yapılan mermi isabetleri için yeni yüksek çözünürlüklü çıkartmalar eklendi.

Yeni yerler ve görevler

  • Hava muharebeleri için yeni konum “İsrail”
  • Yeni görev [Operasyon] “İsrail” konumu için Golan tepeleri.
  • “İsrail” konumu için yeni [Ground Strike] Golan tepeleri görevi eklendi.
  • İsrail uçakları için test uçuşu eklendi.
  • “İspanya” konumunda Kalıcı Yüzleşme mantığına dayalı yeni operasyon (toplamda zaten bu tür üç görev var). Görev haritasının boyutu 128×128 km’dir.
  • Güncellenen “Volokolamsk” görevinin dönüşü.
  • Kış tatili hangarı eklendi.

Konum ve görev güncellemeleri

  • Tüm Kara Saldırısı görevleri (acemi Kara Saldırısı görevleri hariç) ve Kalıcı Yüzleşme görevleri (daha önce uygulanmamışsa): kara yapay zeka birimleri, kara aracı savaşlarında bulunan aynı modelleri kullanır. Aynısı daha sonra RB görevleri için de uygulanacaktır.
  • Tüm “Kalıcı Yüzleşme” görevlerinde, birkaç bombalama üssünün yok edilmesinden sonra yeniden doğmayı bıraktıkları bir hata düzeltildi.
  • Ekranın alt kısmındaki “Kalıcı Yüzleşme” görevlerindeki puan göstergesi, ekranın üst kenarındaki çubuğu esas olarak çoğalttığı için devre dışı bırakıldı, ancak puanlar ve çubuğun kendisi farklı aralıklarda hesaplandığından oyuncuları yanlış yönlendirebilir.

Kalıcı Yüzleşme

  • “İspanya” konumunda yeni bir görev. Harita boyutu 128×128 km’dir.

Kara Aracı modeli, hasar modeli, karakteristik ve silah değişiklikleri

Aşağıdaki kara araçlarının üst ve alt zırh plakaları hacimsel zırha dönüştürülmüştür.

  • IS-3
  • IS-4M
  • IS-7
  • T-10A
  • T-10M
  • Object 268 
  • Tiger II (P)
  • Tiger II (H)
  • Tiger II (10.5 cm KwK)
  • Tiger II (H) Sla.16
  • Jagdtiger

Aşağıdaki kara araçlarının taret kenarları hacimsel zırha dönüştürüldü:

  • Tiger II (H)
  • Tiger II (10.5 cm KwK)
  • Tiger II (H) Sla.16

T-54 (1951) üzerindeki taret zırhı hacimsel hale getirildi.

Fiziksel olarak doğru parçalar eklendi

  • Sovyetler Birliği: BMP-1 (SPz BMP-1 and ZBD86), BMP-2, BMP-2М, 2S3
  • Almanya: tüm Tiger II modifikasyonları , Jagdtiger, tüm Leopard 1 modifikasyonları, Pz-II F/C, Pz-III B/E, Stug A
  • Amerika: М24, М19A1, М46, М47, M4A3E2 75mm ve 76mm.
  • İtalya: tüm OF-40 modifikasyonları, Otomatik.
  • Fransa: АМХ-50, АМХ-М4, АМХ-50 Foch, AMX-50 Surblindé, AMX-50 Surbaissé, MARS 15
  • Britanya: tüm Churchill modifikasyonları, SPG 3 inç Gun Motor Carriage 
  • İsveç: Bkan 1C
  • İsrail: M51, tüm Merkava tank modifikasyonları. 

Uçak ve helikopter modeli, hasar modeli, karakteristik ve silah değişiklikleri

Silahlar

  • Radar uyarı sistemi (RWS), modifikasyonu araştırmaya gerek kalmadan gerçekte sahip olan tüm uçaklar için artık kullanılabilir. İlgili değişiklik kaldırıldı, kilidini açmak için harcanan EXP, SL veya GE iade edilecektir.
  • A28B – 18 cm HPRAK m/49 roketleri silah ön ayarlarından kaldırıldı (Kaynak 1: FV Raketbeväpning 1944-1954 (SAF Roket silahlandırması 1944-1955), Kaynak 22: SFI (Speciell förarinstruktion) J 28 B Prestanda)
  • HVAR ve RP3 roketli uçaklar artık ayrı fırlatma özelliğine sahip.
  • F-4E — GBU-15(V)1/B güdümlü bomba eklendi.
  • MiG-21bis-SAU – R-60 füzelerinin yerine R-60MK aldı.
  • Mi-24P (Almanya) — R-60M füzelerinin yerine R-60MK aldı
  • B17BS – Bomba görüşü eklendi.
  • A-4E (İsrail premium) – Askıya alınan silah kurulumuna güdümlü GBU-8 bombası eklendi.

Uçuş Modeli değişiklikleri

  • F4F-3/4, F6F-5 (tüm modifikasyonlar) — Uçuş modeli güncellendi. Motor çalışma modları netleştirildi. Yakıt depolarına göre yakıt dağılımı düzeltildi. Kanat, gövde, kuyruk ve pervane kanat kutupları yeniden hesaplandı ve iyileştirildi. Mekanizasyonu çalıştırırken netleştirilmiş davranış (örn. tekerlekler, kanatlar). Yüksek açılarda dalış yaparken geliştirilmiş davranışlar.
  • Lа-11 — Uçuş modeli güncellendi. Fare nişanıyla manevra yaparken aşırı yuvarlanmaya neden olan bir hata düzeltildi.
  • He 51 B-2/H — Uçağın su üzerinde yanlış kontrole neden olan bir hata düzeltildi. Kontrol edilebilirlik ve denize elverişlilik iyileştirildi.
  • C.202 (tüm modifikasyonlar), C.205 (tüm modifikasyonlar), C.200 (tüm modifikasyonlar) — Uçuş modeli güncellendi. Her türlü kontrol yönteminde kontrol edilebilirlik iyileştirildi. Aracın kuyruk dönüşünde yanlış davranışına neden olan hatalar düzeltildi.

Deniz filosu modeli, hasar modeli, karakteristik ve silah değişiklikleri:

Deniz silahları:

  • MPK pr.12412 – AK-630 30mm döner topun nişan alma açıları artırıldı.
  • IJN Yugumo – ilk torpido fırlatıcının çapraz nişan alma açıları artırıldı.
  • SF 40 Leichte – 37mm FlaK-Lafayette C/36, 37mm FlaK.43 topu olarak değiştirildi.

İngiliz muhripleri için torpido türü Mark IX’den Mark IX’a değiştirildi**:

  • HMS Armada
  • HMS Brissenden
  • HMS Jervis
  • HMS Kelvin
  • HMS Nepal
  • HMCS Haida
  • HMS Mohawk
  • HMS Tribal
  • HMAS Tobruk
  • ORP Garland

Deniz özellikleri, fizik ve hasar modeli:

Deniz mermilerindeki balistikler düzeltildi – dinamiklerde ve hız kaybında tarihsel verilere göre değişiklikler yapıldı. Hava direncinin etkisi düzeltildi. Sonuç olarak, uçuş süresi değiştirildi. Mermilerin büyük çoğunluğu için uçuş süresi azaltıldı. Düşme açılarındaki değişiklikler de dahil olmak üzere yörüngeler daha düz hale geldi. Mesafedeki hız kaybı azaltıldı, bu da birçok merminin zırh delme yeteneklerinin artmasına neden oldu. Değişiklikler deniz savaşlarındaki neredeyse tüm mermileri etkiler, parametreleri gelecekte daha ayrıntılı olarak belirtilebilir. En belirgin zırh delme değeri değişikliklerine sahip mermiler (ilk parametre – 1.000 metre mesafe; ikinci – 15.000 metre):

  • SAP 130 mm/50 B-13: zırh nüfuzu ~10-12 mm artırıldı
  • AP ve SAP 180 mm/57 B-1P, B-1K, 152mm/57 B-38: zırh nüfuzu ~25-40 mm artırıldı
  • 61 / 5000
  • SAP 127 mm/50 Mk.5: zırh nüfuzu ~13-21 mm artırıldı
  • SAP 152 mm/53 Mk.12: zırh nüfuzu ~24-34 mm artırıldı
  • AP 152 mm/47 Mk.16: zırh nüfuzu ~16-29 mm arttırıldı
  • AP 203 mm/55 Mk.14: zırh nüfuzu ~12-31 mm arttırıldı
  • AP 203 mm/55 Mk.12: zırh nüfuzu ~18-43 mm arttı
  • AP 305 mm/45 Mk.5: zırh nüfuzu ~16-40 mm arttırıldı
  • AP 305 mm/50 SK L/50: zırh nüfuzu ~14-44 mm arttı
  • SAP 152 mm/50 BL Mk.XXIII: zırh nüfuzu ~1-15 mm arttırıldı
  • SAP 152 mm/45 BL Mk.XII: zırh nüfuzu ~11-27 mm arttırıldı
  • SAP 203 mm/50 Mk.VIII: zırh nüfuzu ~12-18 mm artırıldı
  • AP 305 mm/45 Mk.X: zırh nüfuzu ~19-46 mm arttı
  • SAP 343 mm/45 Mk.VH: zırh nüfuzu ~12-52 mm artırıldı
  • AP 343mm/45 Mk.VH: zırh nüfuzu ~23-95 mm arttırıldı
  • AP 203 mm/50 Ansaldo mod.1924: zırh nüfuzu ~21-37 mm arttı
  • AP 305 mm/46 Armstrong mod.1909: zırh nüfuzu ~26-62 mm arttı
  • SAP 305 mm/46 Armstrong mod.1909: zırh nüfuzu ~48-121 mm arttırıldı
  • SAP 140-мм/50 3. Yıl Tip 14 cm: zırh nüfuzu ~19-25 mm artırıldı
  • AP 305-м/50 41. Yıl Türü: zırh delme, ~14-34 mm arttırıldı
  • SAP 356-мм/45 41st Year Type: zırh nüfuzu ~26-30 mm arttırıldı
  • Diğer AP ve SAP mermilerinde 1-10 mm zırh delme artışı/kaybı var
  • Deniz mermilerinin balistiklerinin değiştirildiği temel alınan belgelerin listesi.
  • Balistikleri belirlerken öncelikle mermilerin uçuş süresini ve farklı mesafelerdeki hızlarını listelenen belgelerdeki verilere getirmeye çalıştık. Çoğu mermide oldukça doğru çıktı. Oyun motorundaki nesnel sebepler ve sınırlamalar nedeniyle mutlak doğruluk elde etmek şu anda imkansızdır. Gelecekte, dış balistikleri daha doğru bir simülasyona getirmeyi planlıyoruz. Şu anda tarihsel olanlar için mermilerle geliş açılarındaki farklılıkları gözlemleyebilirsiniz. Bu aynı zamanda geliştirme sırasında ortadan kaldıracağımız motorun sınırlamalarından da kaynaklanmaktadır. Ayrıca, belgelerdeki penetrasyon verilerinin ve oyun içi penetrasyonun farklılık gösterebileceğini, çünkü oyun içi penetrasyonun tüm mermiler için tek bir formüle göre eşit olarak hesaplandığını ve belgesel verilerin farklı şekillerde elde edilmiş olabileceğini hatırlatırız: teorik ve pratik. Bununla birlikte, yörüngedeki uçuş süresi ve hız, eskisinden çok daha yakın (ve birçok mermi için neredeyse tamamen çakışıyor).
  • 283mm/54.5 SK C/34 — Zırh penetrasyonunun azalmasına ve uçuş süresinin artmasına neden olan mermi hızı dinamikleri düzeltildi.
  • Yarı AP mermi hesaplamasındaki bir zırh delme katsayısı düzeltildi, bu da hafif bir zırh delme değerinde artışa neden oldu.
  • Amiral Graf Spee – gemi zırhı düzeltildi: ekstremiteler ve güvertelerdeki kalınlık. Güverte traversi farklı kalınlıklarda iki plakaya ayrılmıştır.
  • Parizhskaya Kommuna – batma dinamikleri ve sel sırasında geminin davranışı düzeltildi. Yüzdürme gücünü %60-80’e kadar kaybederken gemi artık alabora olmuyor.
  • USS Raleigh, USS Trenton – ana bataryanın kıç kulelerinin mühimmat odası alanına bir yakıt tankı modeli eklendi.
  • USS Pensacola – merkezi topçu karakolunun yeri ve ikincil ve uçaksavar topçuları için kıç mühimmat deposunun yeri değiştirildi.
  • HMS Liverpool, HMS Southampton – ana kalibreli silahların barbetlerinin altına zırh eklendi.
  • USS Northampton – İkincil silahlar için asansörler eklendi.
  • M-17 – alınan hasarın doğru hesaplanması için geminin pruva bölümünün iç geometrisi düzeltildi.

Donanma Görsel modelleri ve görsel parçalar:

  • MPK pr.12412 – bir savaş oturumu sırasında monte edilmiş kurtarma botu kaldırıldı.
  • HMS Blackpool – torpido kovanlarının içindeki torpidoların hatalı görüntülenmesi düzeltildi.
  • USS Raleigh – X-ray’de ana bataryanın kıç kulesinin asansörünün hatalı görüntülenmesi düzeltildi.
  • USS Pensacola – yakıt tanklarının şekli ve boyutları, planlara göre değiştirildi.

Ekonomi ve araştırma

  • F-84F ve Vautour IIA IDF/AF (Premium Fransız uçağı) satın alımdan geri çekildi. Gelecekte Vautour IIA, İsrail’in uçak ağacında birinci sınıf bir araç olarak görünecek. Ayrıntıları Geliştirici Günlüğünde okuyun.
  • F6F-5N (Fransa) — F6F-5 ile bir gruba taşındı.
  • Seafire F.Mk.XVII ve Seafire FR.47 — Tek bir gruba taşındı.
  • Seviye IV İtalyan hafif kruvazörleri araştırma ağacının sağ dalına taşındı.

RN Raimondo Montecuccoli’nin ekonomisindeki değişiklikler

  • Araştırma maliyeti düşürüldü: 220.000 → 100.000 RP
  • Satın alma maliyeti düşürüldü: 610.000 → 310.000 SL
  • Mürettebat eğitim maliyeti düşürüldü 180.000 → 90.000 SL

Özelleştirme

  • “Ateş Okları” başarısının yalnızca güdümsüz roketler kullanılarak tamamlanabileceği bir hata düzeltildi.
  • Güney Afrika araçları için “61. Mekanize Tabur Amblemi, Güney Batı Afrika” çıkartması eklendi. Çıkartmanın kilidi yalnızca SA araçlarıyla açılabilir.
  • R3 T106 FA, R3 T20 FA-HS — Golden Eagles için üç renkli kamuflaj eklendi.
  • Yeni “Yol İşaretleri” dekorasyonları eklendi ve GE ile satın alınabilir.
  • Oyuncu araçlarının bir görevdeki duruma uygunluğunu kontrol etme mantığı, kamuflajlar, çıkartmalar, dekorasyonlar, madalyalar, unvanlar elde etmek için kullanılan ‘hasar, yıkım ve düşmanın yok edilmesine yardım’ ile ilgili çoğu oyun görevi için değiştirildi. , başarılar vb. Artık, hasar vermek veya düşmanı yok etmek için kullanılan araç kontrol edilecek ve olay anında oyuncunun kontrol ettiği araç (hasar, imha ve yardım) kontrol edilecek. Örneğin, AB karasındaki hava saldırılarından uçakta kazanılan başarılar, oyuncu o anda tankta olsa bile hava araçlarında sayılır, ancak düşmanı bir uçak bombasıyla yok eder. Yavaş yavaş bu mantık, bu tür görevlerin geri kalanına genişletilecektir.

Arayüz

  • Aksiyon çubukları seçim penceresindeki savaşta, artık her noktanın sabit bir konumu var. Araçta bazı eylemler eksikse, bu menüde bunların yerine boş alanlar olacaktır.
  • Herhangi bir takımda aktif oyuncular ve botlar olmadan görevlere başlamanıza ve devam etmenize izin verecek özel savaşlar oluşturmak için seçenekler menüsüne yeni bir “Boş takımlara izin ver” noktası eklendi.
  • Özel savaşlar oluştururken seçenekler menüsünden “Bot sıralaması” kaldırıldı. Artık seçilen botlar için araçlar, izin verilen minimum BR ve oyun oturumu BR’si (uzun menzilli hava limanlarının eklenip eklenmeyeceğini belirlemek için kullanılır. Helipad’ler ve yüksek rütbeli savaşların diğer nesneleri) tarafından belirlenir ve izin verilen maksimum BR ile belirlenir. rastgele savaşlar
  • SAM bilgi kartları artık G-toleransı ve arayıcı parametreleriyle ilgili verileri içerir.

Oyun Mekaniği

Deniz savaşlarında keşif uçağı. Deniz savaşlarına geminin mancınıklarından (eğer varsa) bir keşif uçağı fırlatma yeteneği eklendi. Uygun modifikasyonu önceden açıp yüklemek gerekir. Savaşın başlamasından sonra, belirli bir süre sonra uçağın fırlatılması mümkün hale gelir. Fırlatmak için mancınığı etkinleştirin (varsayılan “U”), dışa doğru çevirin ve hava aracını çalıştırın (varsayılan “U”). Uçuş sırasında uçak ve gemi arasında geçiş yapabilirsiniz. Oyuncu uçağı kontrol ettiği sürece gemi, fırlatma sırasında bulunduğu rotada kalacaktır. Gemi, belirlenen atıcı AI moduna göre ateş edecektir. Uçak kontrol edilirken gemi yok edilirse uçuş bir süre sonra sona erer. Hava savaşına ek olarak, keşif uçakları şunları yapabilir:

  • Bölge ele geçirme
  • Bomba bırakma
  • 50 m’ye kadar irtifalarda bir sis perdesi kurun.
  • Uzun menzilli keşif gerçekleştirin

Fırlatılabilir uçak alan gemilerin listesi:

  • USS Trenton
  • USS Raleigh
  • USS Detroit
  • USS Brooklyn
  • USS Helena
  • USS New Orleans
  • USS Portland
  • USS Northampton
  • USS Pensacola
  • USS Cleveland
  • Admiral Hipper
  • Admiral Graf Spee
  • Prinz Eugen
  • Karlsruhe
  • Scharnhorst
  • Kirov
  • Maxim Gorky
  • Voroshilov
  • HMS Enterprise
  • HMS Kent
  • HMNZS Leander
  • HMS York
  • IJN Kako
  • IJN Kuma
  • IJN Sendai
  • IJN Furutaka
  • IJN Suzuya
  • IJN Mogami
  • IJN Mikuma
  • IJN Agano
  • RN Bartolomeo Colleoni
  • RN Trento
  • RN Zara
  • RN Pola
  • Japon gemilerinin fırlatmak için mancınıklara monte edilen sayısı kadar uçağı vardır. Güverte ve kürsülerde depolanan uçaklar henüz mevcut değil.

Sesler

  • Uçak motorlarının, kara araçlarının ve ayrıca uçak silahlarının ve düşman/müttefik kara araçlarının ses olayları, iyileştirilmiş mekansal konumlandırma için geliştirmeler yapıldı.
  • Oyuncunun kara araçları için, engebeli arazide sürerken süspansiyon müziği uygulandı. Yani, süspansiyon kollarının hareketi seslendirilmez.
  • Tüm jet uçakları, belirli bir motor modelinin karakteristik özelliklerini yansıtan benzersiz motor sesleri aldı.

 

Oyunda keşfettiğiniz hataları geliştiricilere bu bağlantılardan bildirebilirsiniz: TIKLA

Bir Cevap Yazın